Vecka 24..

Vecka 23+6 (24 veckor)
ca 30 cm & ungefär
600g.


Precis där jag o det som skulle bli mitt barn, skulle vara idag! Helt otroligt.. Den 17 december skulle du födas, men ödet ville annorlunda.

Satans dröm.Kan inte sluta tänka på detta:(
Skit!!! Hur kommer man någonsin kunna sluta tänka? sluta oroa sig för att inte kunna föda barn,förrens den dagen..man Kanske gör det?! Det här e skit jobbigt, jag vill inte! Önskar jag aldrig varit intim,eller någonting sånt!! Orkar inte den här plågan. Vill bara komma ifrån drömmen inatt, alla frågor, alla tankar, alla andras lycka!
Det e mitt fel, min kropp. Mina skuldkänslor e så starka:/

Jag önskar livet vore annorlunda <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback