27/8 - Fredag.

Jaha damer o herrar, då äre fredag! Imorse va det tipsrunda som min klass ordnat, så jag hade i uppgift att rätta svaren från dom olika klasserna när dom kom in igen;) Därefter gick vi till gympasalen där en annan klass skulle hålla i Brännboll:D Det var sjukt roligt att spela de, men vaarmt o spaghetti-ben-varning. Hihi! Tyvärr har inte min kära vän varit i skolan idag=/ Men som tur e så var goa Maria där o räddade mig:D Haha. Slutade 14.00 idag.. av nån anledning så vill jag inte ha helg. Vill vara mer i skolan. Otroligt va?... Men det känns rätt, hittills. Med valet av linje jag gjorde till slut. Jag tänkte att jag går nästa vecka också, så jag får se när vi kommit igång riktigt med ämnena o grejer.. Sen så ska jag prata me Studie & Yrkevägsledaren så jag skrivs in på skolan ordentligt:) (Går som praktikant i max 4 veckor så jag får chans att ändra mig igen om jag ville de). Återkommer väl senare, ska ordna lite här hemma nu e det tänkt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback