Depp...

Jag vill verkligen att veckorna går fortare nu! Så jag kommer igång med skolan, o sen me dansen i september! Vill ha rutiner igen, känna att "om jag gör det här så tar jag mig framåt till mitt mål". Nu har jag ingenting sånt där, jag har ju inte haft sommarlov som alla andra, utan hoppade dumt nog av skolan! Nu har jag min andra chans o vill bara ta den fort som fan.. mår dåligt av att bara vara hemma, o inte göra nåt vettigt. Det gick inte enligt planerna, o jag har märkt att på senaste tiden så har jag blivit så fruktansvärt lätt rastlös! Kan inte koppla av en stund..måste upp hela tiden o göra någonting. Det e skit drygt att leva så:( Men jag vet att det blir annorlunda snart, o då jävlar ska jag inte sabba det!:)
Och dansen har jag alltid älskat, det har stått mig närmast hjärtat.. så det e också en sjukt rolig grej jag absolut ser fram emot! Tror att bara det kommer göra så himla mycket, o när allt det här kommit igång så kanske man mår bättre psykiskt också?... Man kan ju alltid hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback