23 Augusti 2010

Första skoldagen idag då:) Gick upp 6 imorse, satte mig framför TV:n o glodde ett tag på lite serier som gick, sen duschade jag, sminka mig, bytte kläder ett 100tal gånger, åt frukost o sedan iväg! Började klockan 11 idag men skulle träffa Nattiz klockan 10 o umgås lite i o me att hon varit bortrest:D Det var såå trevligt att träffas igen! Skolan slutade 12 (ja jag vet,helt onödigt) o sen så va det hem ett tag, sedan tillbaka till Nattiz för filmkväll o tacos!;) Det var riktigt smarrigt o mysigt.. tyvärr va jag så farligt trött så jag höll på att somna flera gånger haha. Imorgon e det skolan till klockan 14 o denne gången ingen sovmorgon;) Så skönt o va tillbaka!:D Nu ska jag snart gå o lägga mig e det tänkt.. Orkar inte hålla mig vaken länge till:/ upp 6 imorgon igen!

Återkommer sen!^^

Posshaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback