29 Augusti - Down.

Den 6/9 börjar jag äntligen att Dansa!! Ser verkligen fram emot detta.. ska bli så roligt o skönt.
Min dag idag började bra, men kvällen blev sämre. Mår åt helvete.. jag känner att Detta måste jag göra själv, jag vill visa allihopa att hey jag klarar saker jag också, jag kan vara duktig. Jag går upp as tidigt varje morgon, tidigare än jag behöver bara för att försäkra mig att jag hinner me allting innan skolan börjar. Jag kommer i tid på raster, jag snappar upp information o skriver ner det så jag inte glömmer nåt o återigen gör lärarna besvikna. Jag gör saker på fritiden, som jag hoppas ska duga. Men nej.. istället påpekar folk hela jävla tiden vad jag gör FEL. Ingen verkar tro att jag klarar av skolan denna gången. Ni fattar inte hur viktigt detta e för mig. Sluta särbehandla mig förfan. Jag e 18 år gammal, klassas som vuxen o jag vet att jag kan. Mitt psyke e kanske inte de starkaste alltid, men jag kan lova att genom att se ner på mig hela tiden, nämna endast det negativa, o ösa på mig massor av grejer som om jag inte gör tillräckligt redan, hjälper mig inte ett piss! Det drar ner mig istället mer o mer. Har suttit o gråtit ett bra tag nu, allt e så jäkla jobbigt. Vill bara ha skola NU, dra härifrån, smile på läpparna, umgås med kompisarna o glömma allt som händer utanför. Just nu känner jag mig riktigt nere o svag..men också inträngd. För jag kan inte fly till någonting,det e ju Söndag o inte ett piss finns att göra.

Hm.. ja just det. Idag var jag iaf på shoppingtur med min tjejkompis.

Denna snygga tröja handlade jag:



199 kr på Ginatricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback