30 Augusti - Bra dag!:]

Idag har det varit en bra dag!:) Var uppe 06.30 o gjorde mig redo för skolan. Hade idrott direkt på morgonen:P Blev så glad idag..Har fått riktigt bra beröm hur jag varit i skolan nu sen vi började, och att jag skulle fortsätta så, så skulle allting bli jätte bra!:D Plus att man fått höra att man kommer säkert bli en lika stor tillgång till denna klassen jag e i nu som i min förra...aaaw! Det rörde verkligen till mina känslor rejält! Har hört så negativa saker hela tiden, så det e så roligt när man får höra nåt POSITIVT!!! :) Hm iaf.. efter skolan skulle jag på möte så det var hem o slänga av grejorna o allt vad man nu behövde göra sen iväg igen, mötet slutade 17.30.. jag vet.. sjukt lång tid! Men det var faktiskt trevligare än vad jag väntat mig. Kände mig mer lättad när jag gick ut än innan jag kom dit. Skönt!
Efter detta, blev det käk ute och nu så sitter jag här!:) Är så trött så jag vet knappt mitt namn haha. Sängen tidigt sen återigen nya tag imorgon!:D Tjoohoo!

Kram & Hej!;)


Här e en gammal bild, från första terminen i BFO2
som jag numera inte går i.. Är glad att få träffa vissa
personer igen då & då :D Det
hjälper mig sjukt mycket ska ni veta.. att ha er där. Blir en
helt annan grej att vara i skolan:) Sen får man ju vara glad
att det var just dom 1:orna som börjat, som började i skolan!
Jätte trevliga o goa människor:D Iaf dom jag pratat med.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback