HELSINGBORGSFESTIVALEN = ERIC SAADE :D

Haha shit va seg jag e på uppdatering i tid..
men nu tänkte jag kladda ner lite om Helsingborgsfestivalen:D

Jo. I torsdags åkte vi iväg till Hbg-festivalen, kom dit strax efter 15 tiden..
vädret var först helt ok, sen plötsligt från ingenstans så va det som att
ett tusentals hinkar vändes upp o ned från himlen! Det ös regnade..
men just när jag o Nattiz skulle ställa oss vid scenen så smygtittade
solen fram litta =D Vi stod vid scenen i 2 timmar innan ens nån började att presentera.
Vi skulle se Eric Saade, o ofc.. han va typ sist ut på scen. Så nästan 5 timmar vid scenen..
hahaha. Sjukt! Men där va många andra bra band också.. så det var SJUKT kul!
Sen fick vi äntligen se Kattarpskillen :D:D

När vi stod otåligt vid scenen träffade vi Robin Bobbin en sväng också:P
Efter all katastrof så yrade jag o Nattiz runder på stan lite, för att sedan vid 00 åka hem...
Måste säga att det var absolut en helt Lyckad kväll!! <3


Eric Saade!! <3
















-----------------------------------
Nu lite andra bilder på andra artister o så :D




















JAG DÖÖR! SÅ SÖÖT han e :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback